Archiv

HORMONÁLNÍ JÓGA dle Dinah Rodriques

Hormonální jóga dle Dinah Rodriques vychází z hatha jógy, kundalini jógy a tibetské techniky přenosu energie. Jedná se o pevně danou sestavu cviků, které pomáhají vyrovnat hladinu hormonů v těle. Je určena ženám v jakémkoliv věku, při bolestivé silné či … Celý příspěvek

Napsat komentář

JÓGA

Klasická jóga zahrnuje cvičení a dechové techniky zaměřené na protažení, posílení, léčení, uvolnění, relaxaci těla  a dosažení duševního klidu. Jejím smyslem  a cílem je sladění těla a mysli vědomým procítěním tělesných i duševních dějů, soustředěným pohybem a  uvolněním. Cvičením jógy … Celý příspěvek

Napsat komentář

POHYB V KAŽDÉM VĚKU

Každý z nás může být spontánnější, tvořivější a zdravější. Naučte se zmírňovat bolest, zotavovat se ze stresu, zvyšovat své sportovní a umělecké schopnosti a žít radostněji. Tyto pohybové lekce jsou určeny pro každého, nezávisle na věku a fyzické kondici. Náplní … Celý příspěvek

Napsat komentář

NORDIC WALKING

Nordic Walking, neboli severská chůze, je kondiční chůze se speciálními holemi pro všechny věkové  a výkonnostní skupiny. Základem je inspirativní a  odborná instruktáž správné techniky se správnými holemi pod vedením certifikované lektorky a zároveň fyzioterapeutky. Půjdete to zkusit?   Lektorka: … Celý příspěvek

Napsat komentář

TAJEMSTVÍ PÁNEVNÍHO DNA POHLEDEM ZÁPADU I VÝCHODU

Milé ženy, přijměte prosím pozvání na společně strávená dvě odpoledne, ve kterých budete mít možnost „nahlédnout“ do svého pánevního dna- ozřejmit si, kde přesně se nachází, k čemu ve skutečnosti nám ženám slouží, co všechno tento náš malý poklad dokáže. Seznámím … Celý příspěvek

Napsat komentář

BOSSU

Bossu je skvělá balanční pomůcka pro trénink rovnováhy, síly, koordinace, pro zapojení svalů hlubokého stabilizačního systému. Jde o kondiční cvičení. Celý příspěvek

Napsat komentář

CVIČENÍ PRO ZDRAVÁ ZÁDA

  SM systém je unikátní technika, jejímž principem je dosažení svalové rovnováhy, vyrovnaného držení těla a koordinace pohybu. Budeme převážně cvičit sestavu  základních cviků SM systému s pružnými lany, kterou doplníme protahováním svalů, cvičením na míči nebo relaxacemi. Cvičení je určeno … Celý příspěvek

Napsat komentář

DĚTSKÁ NOŽKA

Skupinové cvičení s problematikou dětské nohy je určeno dětem od pěti let. Cílem cvičení bude hravou formou a pomocí spousty rehabilitačních pomůcek aktivovat  dětem nožní klenbu. Nohu je ale třeba vidět jako informaci o celém tělesném schématu a v tomto smyslu se … Celý příspěvek

Napsat komentář

RANNÍ PROBUZENÍ S VERČOU

  Cvičení je určeno pro každého nezávisle na věku a fyzické kondici a  pro toho, kdo chce objevovat nové kvality v pohybu i v životě. Lekce Feldenkraisovy metody učí lepšímu uvědomování vlastního těla a umožňuje si osvojit výhodnější vzorce pohybu, myšlení i … Celý příspěvek

Napsat komentář

CVIČENÍ PRO DĚTI SE SKOLIOZOU A VADNÝM DRŽENÍM TĚLA

Tyto pohybové lekce jsou urèeny dìtem ve vìku 8-15 let, u kterých se
objevily odchylky od ideálu držení tìla nebo jim byla diagnostikována
skolióza. Celý příspěvek

Napsat komentář